5 תשובות
אחותי תני כיף אני צינית רוב היום
לא, זה דווקא טוב שהיא רצינית כשצריך
כן, באופן כללי אני לא סובל את סוג הבן אדם הזה.
אז בלי קשר לבת - לא הייתי רוצה לשמור על קשר עם בן אדם כזה.

אה לא קראתי טוב, כן ברור.
קראתי "גם בקטעים שצריך להיות רציניים היא צינית" אני חייב ללכת לישון.
אני ככה והחיים שלי תותים, הכל טוב
חחח לא. ציניות זה החיים