10 תשובות
כלום
לא צריך אנשים כדאי להנות
מבלים עם משפחה
מבלים עם משפחה
אנונימית
שיהיה ילדים נורמאליים יהיה חברים
אנונימית
קניות חזרה לבית ספר אבל דברים מעוצבים!
ואנחנו בשיפוצים אז אני עושה מייקאובר ענקי לחדר.
ואנחנו בשיפוצים אז אני עושה מייקאובר ענקי לחדר.
כלום אבל זה הכלום הכי כיף שיש
אני לא צריכה לראות אנשים או לצאת מהבית כי אני חייבת
קיצר זה אחלה
אני לא צריכה לראות אנשים או לצאת מהבית כי אני חייבת
קיצר זה אחלה
במחשב
אנונימי
כלום, רוב הזמן אני ישנה או אוכלת
אנונימית
איזה שאלה רעה
מחפשים חברים
האמת שכלום... אני סתם נרקבת בבית..
וזה ממש עושה לי רע.
וזה ממש עושה לי רע.
אנונימית
באותו הנושא: