5 תשובות
זה ישב עלייך טוב לדעתי
רואים גם לפי הביקורות
את כמוני ואני s אז לא יודעת לפי דעתי עדיף גדול על קטן
שואל השאלה:
כן גם אני תמיד שמאל
אבל אני מסתכלת לפי הבגד... והמעיל הזה נראה גדול בלי קשר
אנונימית
כן אבל בביקורות רשום שזה גודל אמיתי
שואל השאלה:
תסתכלי על התמונות של xs
אנונימית