6 תשובות
לא היית צריכה ללחוץ
רק כשהחבילה מגיעה אלייך אז
ואת יכולה לשלוח להם אימייל ולספר מה קרה
אבל אני חושבת שכן ישלח אליך פשוט אם הם מאבדים את זה אז את לא יכולה להתלונן בגלל שלחצת שקיבלת
שואל השאלה:
איך שולחים להם אימייל ?
אין לי מושג תבדקי באתר לגבי צור קשר
שואל השאלה:
ההזמנה עדיין תשלח אלי?
שואל השאלה:
וההזמנה לא הגיע אלי
באותו הנושא: