10 תשובות
תלוי בן כמה אתה
נראה לי מגיל 16 לא צריך
בנוגע למחיר זה לא תשלום חדפ לפי מה שזכור לי
אבל ממליצה לך מאוד על פפר אני כבר שנה שם ומרוצה בלי עמלות ובלי כלום
בנוגע למחיר זה לא תשלום חדפ לפי מה שזכור לי
אבל ממליצה לך מאוד על פפר אני כבר שנה שם ומרוצה בלי עמלות ובלי כלום
הולכים לדואר ורוכשים את הכרטיס (אני חושבת שהוא עולה 50 שקל) ומטעינים את הסכום שאתה רוצה.
יש לנו גם את הכרטיס, בדיוק לפני כמה ימים שלחתי לגוגל את ההוכחות שפרצו לנו ורכשו כל מיני דברים מגוגל אחרי שבדקתי איך אפשר לקבל החזר כספי. הוא גנב כמעט 500 שקל. זה לא קורה בדר"כ אז אין לך סיבה לחשוש, מה שכן, אני לא מציעה למלא סכום גבוה מידי מראש אם אתה לא מתכוון להשתמש בו בקרוב. אלא למלא סכום כל פעם ואז כשנגמר ללכת לדואר ולהטעין עוד.
עם כל כרטיס צריך להיזהר.
בהצלחה!
יש לנו גם את הכרטיס, בדיוק לפני כמה ימים שלחתי לגוגל את ההוכחות שפרצו לנו ורכשו כל מיני דברים מגוגל אחרי שבדקתי איך אפשר לקבל החזר כספי. הוא גנב כמעט 500 שקל. זה לא קורה בדר"כ אז אין לך סיבה לחשוש, מה שכן, אני לא מציעה למלא סכום גבוה מידי מראש אם אתה לא מתכוון להשתמש בו בקרוב. אלא למלא סכום כל פעם ואז כשנגמר ללכת לדואר ולהטעין עוד.
עם כל כרטיס צריך להיזהר.
בהצלחה!
שואל השאלה:
אני בן 17,השאלה אם יבקשו ממני אישור הורים או משהו בסגנון
אני בן 17,השאלה אם יבקשו ממני אישור הורים או משהו בסגנון
אנונימי
^ אם יש לך תעודת זהות אין עם זה בעיה לדעתי. זה לא סיפור לרכוש את הכרטיס.
אישור של מה?
מאז שיש לך תז אפשר לבד
מאז שיש לך תז אפשר לבד
שואל השאלה:
הבנתי,תודה רבה.
פשוט באתר שלהם היה רשום שצריך אישור הורים מ16-18 אבל עכשיו שאמרתם שצריך ת.ז אז אלך לעשות את זה כבר היום
הבנתי,תודה רבה.
פשוט באתר שלהם היה רשום שצריך אישור הורים מ16-18 אבל עכשיו שאמרתם שצריך ת.ז אז אלך לעשות את זה כבר היום
אנונימי
כן צריך את ההורים לזה, ואתה לא יכול להטעין את זה רק ההורים כשהם הולכים לדואר וזה ממש מעצבן
שואל השאלה:
אבל אני 17
bruh
אבל אני 17
bruh
אנונימי
לא צריך הורים! תיקח ליתר ביטחון ת.ז של אחד ההורים ורכישה ראשונה עולה 45 שח.
לאחר הרכישה אתה יכול להטעין שם איזה סכום שבא לך במזומן ושזה נגמר להטעין מחדש בדואר.
לאחר הרכישה אתה יכול להטעין שם איזה סכום שבא לך במזומן ושזה נגמר להטעין מחדש בדואר.
באותו הנושא: