8 תשובות
כן, אולי היא רוצה להתנצל
מה היא רשמה בהודעה? אל תריבי איתה על כסף, זה נשמע ממש מטופש
שואל השאלה:
לא יודעת כאילו עם כדאי לי כי אין לי כוח אליה ואני כל הזמן שומעת מחברות שהיא מרכלת עליי
אנונימית
שואל השאלה:
תאמינו לי לא חסר לה כסף
אנונימית
אם היא מרכלת עליך זה כבר סיפור אחר, תנסי לוודא שזה נכון לפני שאת מסיקה לגביה מסקנות
תראי מה יש לה להגיד אבל אם זה ככה תמיד והחברות הזאת היא חד צדדית תחתכי אותה כי זה רק נהיה רע עם הזמן
אם את רואה שזה לא מסתדר בניכן ויש בניכן אווירה לא טובה תשאלי אותה למה היא מתנהגת ככה ואם את רואה שכלום לא משתנה אז אין מה לעשות ואולי עדיף שלא תיהיי חברה שלה
אני חושבת ש קמצנות זה חלק מאופי ואת לא יכולה לשנות אותה את צריכה להבין אם זה מתאים לך החברות הזו או לא לדעתי קמצנות זו תכונה מאוד מגעילה אם יש למה לא