8 תשובות
תעברי לישון בחדר משלך ולא במיטה עם ההורים
תלכי בשקט ותקחי משהו סגור
לכי תגנבי משהיו וקחי את זה למאורה
שואל השאלה:
אני בחדר לבד פשוט שומעים
תהוה שקטה ולכי תסחבי משהיו לאכול
תלכי לישון, וככה גם את תקומי רזה:)))))
את בבעיה או לזבול ולוותר או לנסות להיות שקטה ככל הניתן ולהתגנב למטבח
ללכת בשקט ולגנוב משהו קטן
באותו הנושא: