7 תשובות
עזבי מטריד העניין
אנונימית
אין מה לפחד זה רק סרט הכל בסדר תחשבי על זה שאת תצחקי על זה בסופו של דבר
תדברי עם מישהו בפלאפון פשוט יש מלא שישמחו לדבר איתך
חח אני בדיוק כמוך, אני הכי פחדנית בעולם אבל אוהבת סרטי אימה- תראי משהו אחר פשוט שישכיח לך את זה, סרט אחר או סדרה שאת אוהבת.
או שתדמייני את המורה שלך רוקדת בתחתונים
אנונימית
מבינה קחי טלפון וקשתגיעי לשם תקחי איתך סכין זה תמיד גורם לפחד להעלם
תדברי לעצמיך
אצלי זה תמיד עובד אני צוחקת עם עצמי
אנונימית