7 תשובות
ישנתי אתמוך כע היה קר
למה שמישהו ישן בסוכה?
אנונימי
לישון בסוכה זו מצווה
שואל השאלה:
הדבר הכי כיף שיש אבל קפוא לי
אני

ואני מתה על זה שקר בחוץ
שואל השאלה:
^כן יש בזה משהו כיף
אני רוצה חחח אבל אני מפחד
כל הריצפה במרפסת גוקים וחתולות נכנסות בלי סוף