29 תשובות
זה סוג של טבעי כי דברים שונים עלולים להוביל לתגובה שלילית ויש חשש מהלא ידוע והלא צפוי
ככ הרבה שזה כבר הפך להיות שגרה.
יהודים, שחורים, להטב, נשים.. עצוב!
אנונימית
פשוט מזעזע, במיוחד מה שקורה במערב
שזה מזעזע ובאמת למה זה עדיין קיים??
גזענות זה דבר טוב רק נגד לבנים
אנונימי
אנחנו ב2020 או במאה ה19?
בושה , צריך לקבל את כולם
שזה לא צריך להיות קיים
וזה קיים
מצחיק
חח אנונמית כל כך נכון
שלא צריכה להיות כזאת
אבל מידי פעם אפשר לצחוק קצת על עדות,שצוחקים עם כולם.
שזה לצערי משהו שלא ייעלם.
וyeled, עצם ההכרה בכך שיש גזענות מביאה להכרה במציאות, זה לא יעזור שנכחיש שיש גזענות, כי היא קיימת.
ביטול ההכרה (בעצם הכחשה) לא תוביל להכחדת הגזענות, עובדה שניסו לעשות את זה כלפי אנשים כהי עור וזה לא עבד, הם היחידים שסבלו מזה ולהכחיש את המציאות רק הזיקה להם.
אנונימית
לא קראתי נכון, טעות שלי.
אבל גזענות בא לידי ביטוי ולא רק בגלל גזע, זה יכול להיות גם בגלל דת או מין או נטייה מינית
אי אפשר להעלים את הגזענות כי לצערי אי אפשר לשנות את צורת המחשבה של כולם ולגרום להם להבין שכולנו בני אדם לפני הצבע או המין וכל השטויות שאנחנו בעצמנו המצאנו.
אנונימית
דבר מחריד וצלקת נצחית בהיסטוריה שלנו. לצערי, הקסנופוביה והניכור לא נראים כאילו הם הולכים להעלם בקרוב.
אני אישית תומך
אנונימי
היא מאוד מאוד לא
עצוב שיש גזענות...
צריך לכבד כל אחד לא משנה מי הוא מה המוצא שלו או מה צבע האור שלו.
זה פשוט עצוב שזה קיים
אני כל כך שונא גזענות
ואנשים לא קולטים שיש אותה בכל מקום!! עצם העובדה שמישהו מתייחס לזה שמישהו אחר אתיופי (בקטע של צחוק או משו, לא בהקשר) מעלה לי את הפיוז!!!
שיש יותר מדי ממנה ושזה נורא.
לצערי בארץ שלנו בייחוד לא חסר.
נכון^ שפעם גזענות הייתה קשורה יותר לגזע וצבע עור, אבל עכשיו ההגדרה לגזענות השתנתה כי אנשים גזענים כלפי אנשים שהדת/נטייה מינית/מין שונה מהם, מה שכתבתי כן נכלל בגזענות.
אנונימית
דווקא לפי ויקיפדיה זה לא עגה, זאת אומרת שלמרות שזה לא מוכר ככ זה כבר רשמי
ואני שמחה שאנחנו מסכימים על משהו
אנונימית
כן
"התאוריות הראשונות שהוכתרו בכינוי 'גזענות' מקורן במאה ה-19 והן התייחסו לקבוצות הנבדלות במוצאן הביולוגי בלבד, אולם עם הזמן התרחבה הגדרה זו ונהוג לכלול בה גם הבחנות על בסיס לאומי, ניתן להרחיב זאת גם להבחנה על פי תכונות אחרות, כדוגמת מגדר, נטייה מינית, דת וכדומה."
שמתי גם קישור, אתה יכול לבדוק בעצמך
אנונימית
עם הזמן ההגדרה התרחבה בגלל שאנשים התחילו להיות גזענים לאחרים בגלל כל מה שצוין, אז גזענות זה לא בהכרח בגלל צבע וגזע
אנונימית
אתה לא יודע מה ההגדרה של נהוג?
אנונימית
רציני נתקעת על המילה הספציפית הזאת?
נהוג- נעשה בקביעות
אנונימית
אמרתי שזה כתוב רשמית בויקיפדיה, ואני רואה את זה בעצמי (גזענות כלפי דתיים,טרנסים,וכל דבר שנחשב שונה ומשונה) אז בין אם יש או אין אישור בויקיפדיה, המציאות מדברת בעד עצמה.
אנונימית
היה נחמד לדון איתך
אנונימית
לילה טוב גברתי (?)
אנונימית