7 תשובות
אני לא משתמשת בסקייפ
נראה לי שכן. אבא שלי עדיין עם זה
אמא שלי משתמשת בזה כשהיא בעבודה
שואל השאלה:
אהה אוקיי אז אתם אומרים שרק המבוגרים משתמשים בזה כמו בפייסבוק
אנונימית
^כעיקרון כן אבל היום יש תחליפים לזה לנערים כמו האוס פארטי וזה שחזר לתחייה אחרי כמה שנים וכל זה בגלל הסגרים שמשעמם
לא יודעת מה איתכם אבל אני תמיד מדברת עם חברים דרך הסקייפ, באמת שזה ממש נוח