התחברות הרשמה

אנשים היום עדיין משתמשים בסקייפ?

10 ביולי 2019, 01:37
סקייפSkypeמשתמשיםתמיכהשם משתמש    
6 תשובות
כן אבל פחות
K
Kimpossible
אולי אבא שלי
~
~SORRY
לא הרבה דיסקורד יותר טוב
Someone
בטח
ש
שלך, אולי :)
כן, אבל יותר דיסקורד בקרב צעירים.
K
KeshetBehanan
אני עדיין משתמש אין לי כוח לעבור לדיסקורד
yahav
באותו הנושא:
למה אנשים עדיין משתמשים באוזניות בלוטות ואייפודס למרות שזה דופק להם מלא קרינה לראש?
למה אנשים עדיין משתמשים במילה "כאילו"?
עדיין אנשים משתמשים במיוזיקלי??
למה אנשים עדיין משתמשים בהומו כקללה? באוטיסט?
באתר של פסטיבל OZORA כתוב שאסור להשתמש בסמים בפסטיבל, אבל אנשים עדיין משתמשים שם נכון?
אתם משתמשים בסקייפ?
אנשים משתמשים עדיין בקיק?
למה אנשים עדיין משתמשים במילה LOL
אנשים עדיין משתמשים בסטיקרים?
עדיין קימים אנשים שמשתמשים במילה "קול"? (מגניב באנגלית)
למה אנשים משתמשים עדיין במילה מפגר/ת כדי לקלל?