4 תשובות
שואל השאלה:
אבל לכולם יש אובססיה לשיער שהם ובמקרה שלי הוא פשוט סתם חרא ולא נראה טוב- באמת אבל
אנונימית
תלכי איתה לאיבחון ואז היא תרד ממך
תבקשי מימנה ללכת לאבחון ולפי התוצאה תדעו
תבקשי ממנה ללכת לבדיקה
אם אין לך, היא טעתה
אם היא צדקה, אז ייטפלו בך היטב
את לא יכולה לדעת אם היא טועה
באותו הנושא: