3 תשובות
מוסיקה תמיד עוזרת לי..
תדברי עם אנשים שאת אוהבת, תצאו לאכול או לסרט, זה משכיח את הכאב
אני מבינה אותך, הייתה לי תקופה כזו.
האם יש לזה סיבה? ואם לא, אז אני מציעה לך לנסות לחשוב חיובי, להיות אופטימית, להבין שלפעמים יש עליות וירידות בחיים, ואסור להתפרק לגמריי בירידות! אני באמת מבינה אותך, אבל אני ממליצה לך לצאת, להנות, לשמוח ולהנות מהרגעים הקטנים כי חבל לבזבז אפילו שנייה אחת של אושר! אני יודעת שזה נשמע קצת קלישאתי, אבל זה נכון. אנחנו לא נהיה כאן לנצח, וכדאי למלא את הימים שלנו ברגעים טובים שנזכור, ברור שזה בסדר להתפרק ולבכות לפעמים, אבל לשים לב שזה לא נהיה יומיומי ומוגזם. אני אומרת לך את כל זה כי הייתי במקום הזה, והייתי עושה המון שטויות. חתכתי את עצמי בגלל הדברים האלה, והיום אני מבינה כמה טיפשי זה היה, זה לא באמת עזר במשהו, ואני לא מתחרטת על כלום כי אם זה לא היה קורה לי זה לא היה בונה אותי, ומכשלונות אנחנו רק לומדים ומתפתחים. אני מאמינה בך ומבקשת ממך שלא תיפלי למקום שאני נפלתי אליו, זה לא שווה את זה בעד שום דבר שבעולם. תהיי מאושרת. אני מאחלת לך רק טוב בחיים, אוהבת.
האם יש לזה סיבה? ואם לא, אז אני מציעה לך לנסות לחשוב חיובי, להיות אופטימית, להבין שלפעמים יש עליות וירידות בחיים, ואסור להתפרק לגמריי בירידות! אני באמת מבינה אותך, אבל אני ממליצה לך לצאת, להנות, לשמוח ולהנות מהרגעים הקטנים כי חבל לבזבז אפילו שנייה אחת של אושר! אני יודעת שזה נשמע קצת קלישאתי, אבל זה נכון. אנחנו לא נהיה כאן לנצח, וכדאי למלא את הימים שלנו ברגעים טובים שנזכור, ברור שזה בסדר להתפרק ולבכות לפעמים, אבל לשים לב שזה לא נהיה יומיומי ומוגזם. אני אומרת לך את כל זה כי הייתי במקום הזה, והייתי עושה המון שטויות. חתכתי את עצמי בגלל הדברים האלה, והיום אני מבינה כמה טיפשי זה היה, זה לא באמת עזר במשהו, ואני לא מתחרטת על כלום כי אם זה לא היה קורה לי זה לא היה בונה אותי, ומכשלונות אנחנו רק לומדים ומתפתחים. אני מאמינה בך ומבקשת ממך שלא תיפלי למקום שאני נפלתי אליו, זה לא שווה את זה בעד שום דבר שבעולם. תהיי מאושרת. אני מאחלת לך רק טוב בחיים, אוהבת.
אנונימית