4 תשובות
אל תציעי למשהי להיות חברה שלך פשוט תתחילי להתחבר לאנשים
היא כנראה לא בעיניין ולא רוצה להכיר , אל תקחי אותה קשה, אם היא לא רוצה היא הפסידה אותך , לא להפך :)
שהיא לא בעניין של להכיר אותך ולהיות חברה שלך
היא כנראה לא רוצה להכיר, אל תעלבי ואך תקחי את זה קשה, היא בטח לא שווה את זה