6 תשובות
כן שווה
יותר שווה s20 אבל מה שבאלך
יותר שווה s20 אבל מה שבאלך
כן. גם אני קונה את 11 הרגיל אבל אני ממליצה לך לחכות עד שיוציאו את ה12 כי אז יורד המחירים ממש
גם הs20 טוב אבל הוא ממש קטן לדעתי
גם הs20 טוב אבל הוא ממש קטן לדעתי
אנונימית
מנסיון המצלמה של כל אייפון מאייפון x היא ממש איכותית אבל אם לא אכפת לך מהמחיר אז תקני 11
כן, יש לו מצלמה ממש טובה:)
שואל השאלה:
קונים לי פשוט
קונים לי פשוט
אנונימית
כן יש לי אותו אבל עדיף לחכות לחדשים זה בערך אותו מחיר
באותו הנושא: