9 תשובות
שואל השאלה:
כל הסמסונגים- 8,9,10,s20...
כל הסמסונגים- 8,9,10,s20...
אנונימית
לא נכון, לי יש מצלמה ממש טובה.. זה תלוי איזה סמסונג את לוקחת
המצלמה לא גרועה..
לא בהכרח כל סמסונג עם מצלמה גרועה. תלוי בדגם.
לי יש s10e והאיכות בה טובה מאוד.
אגב הטלפון נורא קומפקטי, נוח, קטן ושימושי.
לא בהכרח כל סמסונג עם מצלמה גרועה. תלוי בדגם.
לי יש s10e והאיכות בה טובה מאוד.
אגב הטלפון נורא קומפקטי, נוח, קטן ושימושי.
המצלמה של הגלאקסי דווקא סבבה לגמרי.
אני עברתי מגלאקסי 10+ לאייפון x ולאייפון יש מצלמה ממש גרועה יחסית.
בלי קשר, אי אפשר לצפות להרבה ממצלמה כזאת קטנה שדחוסה בפלאפון.
אני עברתי מגלאקסי 10+ לאייפון x ולאייפון יש מצלמה ממש גרועה יחסית.
בלי קשר, אי אפשר לצפות להרבה ממצלמה כזאת קטנה שדחוסה בפלאפון.
הממשק של סמסונג לאנדרואיד הוא מאוד נוח ובנוי על שנים של ניסיון. המצלמה זה כבר סיפור אחר. הטלפונים עדיין לא מושלים בקטע הזה. לדעתי הבעיה היא בתוכנת הצילום של סמסונג ולא בעדשה עצמה. התמונות אצל סמסונג תמיד יוצאות צהובות יותר ולפעמים גם מטושטשות מידי ורוויות הרבה יותר מהמציאות. הם יכולים לשים עדשה של 108 מגה פיקסל אבל זה לא יעזור כל עוד התוכנה לא מתפקדת. סמסונג צריכים ללמוד מאפל וואווי וואן פלוס ושיאומי איך ליצור תוכנת מצלמה. לדוגמה צילמתי תמונה בשיאומי רדמי נוט 7 בתוך הבית עם המצלמה שלו של 48 מגה פיקסל. צילמתי תמונה עם ה-a71 של סמסונג עם המצלמה של ה-64 מגה פיקסל.
התוצאות:
התמונה בשיאומי יצאה חדה ומדויקת בצבעים
התמונה בסמסונג יצאה צהובה עם צבעים מוגזמים ולא חדה ברמה שבשיאומי (שיש לו עדשה פחות טובה והוא עלה 1000 שקל פחות) התמונה יצאה הרבה יותר חדה.
התוצאות:
התמונה בשיאומי יצאה חדה ומדויקת בצבעים
התמונה בסמסונג יצאה צהובה עם צבעים מוגזמים ולא חדה ברמה שבשיאומי (שיש לו עדשה פחות טובה והוא עלה 1000 שקל פחות) התמונה יצאה הרבה יותר חדה.
שואל השאלה:
האמת שבשיאומי, וואוי וואן פלוז אני לא מבינה יותר מידי אבל אני מדברת בעיקר על הסמסונגים. הממשק מעולה אין ספק וגם רשמתי את זה בתיאור אבל לגבי המצלמה- ראיתי אנשים שמצלמים בגלקסי s10, s20 ובשאר הדגמים החדשים לסטורי והאיכות פשוט בדיחה באמת. הכל מטושטש ולא חד.
מצד שני, באייפון אפילו באייפון 6s שיש לאמא שלי והוא ישן המצלמה מדהימה פי אלף! התמונות באייפון יוצאות חדות וברורות עם צבעים מדוייקים לעומת הסמסונג שהתמונה שלו צהובה מרוחה ולא אסתטית.
אשמח לשמוע על אנדרואיד עם מצלמה באמת טובה (מה שחשוב לי זה החדות בעיקר)
כי אני לא רוצה לבזבז סתם 3500 שקל על אייפון יקר אם יש גלקסי שמספק את אותה סחורה מבחינת מצלמה, כי במילא נוח לי עם התוכנה של גלקסי.
האמת שבשיאומי, וואוי וואן פלוז אני לא מבינה יותר מידי אבל אני מדברת בעיקר על הסמסונגים. הממשק מעולה אין ספק וגם רשמתי את זה בתיאור אבל לגבי המצלמה- ראיתי אנשים שמצלמים בגלקסי s10, s20 ובשאר הדגמים החדשים לסטורי והאיכות פשוט בדיחה באמת. הכל מטושטש ולא חד.
מצד שני, באייפון אפילו באייפון 6s שיש לאמא שלי והוא ישן המצלמה מדהימה פי אלף! התמונות באייפון יוצאות חדות וברורות עם צבעים מדוייקים לעומת הסמסונג שהתמונה שלו צהובה מרוחה ולא אסתטית.
אשמח לשמוע על אנדרואיד עם מצלמה באמת טובה (מה שחשוב לי זה החדות בעיקר)
כי אני לא רוצה לבזבז סתם 3500 שקל על אייפון יקר אם יש גלקסי שמספק את אותה סחורה מבחינת מצלמה, כי במילא נוח לי עם התוכנה של גלקסי.
אנונימית
^מה התקציב שלך? אני יכול למצוא לך טלפון אנדרואיד עם מצלמה טובה. חוץ מזה שאם את רוצה אייפון יש את האייפון se 2020 והוא עולה 2000 שקל אבל הוא המכשיר עם הסוללה הקטנה ביותר שנמכר היום אז הוא לא מומלץ...
שואל השאלה:
מעדיפה בין 2000-3000
מעדיפה בין 2000-3000
אנונימית
^אוקיי, אז מצאתי לך כמה טלפונים. אני אפרט על כל אחד מהם.
xiaomi mi 10
מכשיר הדגל של שיאומי בישראל. המכשיר משלב בין המצלמה הכי טובה שקיימת לטלפון לבין המעבד הכי חזק לטלפון שמגיע לישראל. המצלמה בעלת 108 מגה פיקסל והתמונות בהחלט יוצאות חדות הרבה יותר מכמעט בכל מכשיר אחר (מלבד המכשירים הבודדים שמגיעים עם עדשה זהה) מערך הצילום שלו מכיל 4 מצלמות סך הכל. הוא מגיע עם המעבד החזק ביותר שמגיע לישראל (סנאפדרגון 865) והוא מכשיר מצוין, לקינוח יש לו סוללה ענקית שמחזיקה המון (4780 מילי-אמפר) והוא מגיע עם מטען מאוד מהיר של 30w באריזה (שזה דבר יוצא דופן) . יש לי אותו ואני מרוצה. המחיר שלו מיבואן רשמי הוא בין 2909 ל-2999
one plus 8
הוא מגיע עם אותו המעבד שנמצא ב-mi 10 של שיאומי מה שאומר שהוא יתן ביצועים מצוינים. יש לו מערך צילום בעל 3 מצלמות, הראשית 48 מגה פיקסל. המכשיר מגיע עם סוללה של 4300 מילי-אמפר אבל היא בהחלט תספיק. בקיצור מכשיר מצוין. המחיר שלו מיבואן רשמי בערך 2900 שקלים.
pocophone f2 pro
מגיע עם אותו מעבד סנאפדרגון כמו המכשירים הקודמים, 4 מצלמות כשהראשית מגיעה באיכות של 64 מגה פיקסל. יש לו סוללה של 4700 מילי-אמפר. היתרון במכשיר הזה הוא שאין לו חור או מגרעת למצלמה הקדמית. מצלמת הסלפי עולה בצורה ממונעת מהחלק העליון של המכשיר ויש לה מנגנון מיוחד שכשהמכשיר נופל היא נסגרת אוטומטית. מכשיר מצוין. המחיר שלו מיבואן רשמי בערך 2600 שקלים.
אלה הם מכשירי הדגל היחידים שנמכרים בסכום שאת מחפשת. אני לא אמליץ על מכשיר שהוא מכשיר ישן כי הוא יחזיק פחות זמן ואני גם לא אמליץ על מכשיר מסדרת ביניים מאותה סיבה. אם יש לך חברה ספציפית שאת רוצה לשמוע על המכשירים שלה או שאת רוצה יותר פירוט לגבי אחד המכשירים אני כאן.
xiaomi mi 10
מכשיר הדגל של שיאומי בישראל. המכשיר משלב בין המצלמה הכי טובה שקיימת לטלפון לבין המעבד הכי חזק לטלפון שמגיע לישראל. המצלמה בעלת 108 מגה פיקסל והתמונות בהחלט יוצאות חדות הרבה יותר מכמעט בכל מכשיר אחר (מלבד המכשירים הבודדים שמגיעים עם עדשה זהה) מערך הצילום שלו מכיל 4 מצלמות סך הכל. הוא מגיע עם המעבד החזק ביותר שמגיע לישראל (סנאפדרגון 865) והוא מכשיר מצוין, לקינוח יש לו סוללה ענקית שמחזיקה המון (4780 מילי-אמפר) והוא מגיע עם מטען מאוד מהיר של 30w באריזה (שזה דבר יוצא דופן) . יש לי אותו ואני מרוצה. המחיר שלו מיבואן רשמי הוא בין 2909 ל-2999
one plus 8
הוא מגיע עם אותו המעבד שנמצא ב-mi 10 של שיאומי מה שאומר שהוא יתן ביצועים מצוינים. יש לו מערך צילום בעל 3 מצלמות, הראשית 48 מגה פיקסל. המכשיר מגיע עם סוללה של 4300 מילי-אמפר אבל היא בהחלט תספיק. בקיצור מכשיר מצוין. המחיר שלו מיבואן רשמי בערך 2900 שקלים.
pocophone f2 pro
מגיע עם אותו מעבד סנאפדרגון כמו המכשירים הקודמים, 4 מצלמות כשהראשית מגיעה באיכות של 64 מגה פיקסל. יש לו סוללה של 4700 מילי-אמפר. היתרון במכשיר הזה הוא שאין לו חור או מגרעת למצלמה הקדמית. מצלמת הסלפי עולה בצורה ממונעת מהחלק העליון של המכשיר ויש לה מנגנון מיוחד שכשהמכשיר נופל היא נסגרת אוטומטית. מכשיר מצוין. המחיר שלו מיבואן רשמי בערך 2600 שקלים.
אלה הם מכשירי הדגל היחידים שנמכרים בסכום שאת מחפשת. אני לא אמליץ על מכשיר שהוא מכשיר ישן כי הוא יחזיק פחות זמן ואני גם לא אמליץ על מכשיר מסדרת ביניים מאותה סיבה. אם יש לך חברה ספציפית שאת רוצה לשמוע על המכשירים שלה או שאת רוצה יותר פירוט לגבי אחד המכשירים אני כאן.