5 תשובות
כן
את קוראת ספרים?
את הרבה בטלפון?
את הרבה בטלפון?
שואל השאלה:
אני לא קוראת הרבה ספרים שמצריכים דמיון, יותר ספרי היסטוריה ואני לאחרונה לא הרבה עם הטלפון
אני לא קוראת הרבה ספרים שמצריכים דמיון, יותר ספרי היסטוריה ואני לאחרונה לא הרבה עם הטלפון
כאחת שמדמיינת מלא, אולי את במחסום דמיון.-.
כן זה הגיוני, יש הרבה אנשים כאלה
באותו הנושא: