5 תשובות
את קוראת ספרים?
את הרבה בטלפון?
שואל השאלה:
אני לא קוראת הרבה ספרים שמצריכים דמיון, יותר ספרי היסטוריה ואני לאחרונה לא הרבה עם הטלפון
כאחת שמדמיינת מלא, אולי את במחסום דמיון.-.
כן זה הגיוני, יש הרבה אנשים כאלה