התחברות
הרשמה
אני מתגעגעת לתקופה שהייתי חורשת על השיר הזה מי זוכר? -
קישור מצורף
2 באוקטובר 2020, 08:16
נוסטלגיה
שירים
2 תשובות
יואו את מה זה מוזרה ובלי קשר לשיר תשלחי לי הודעה בפרטי ואסביר למה... בכל מקרה שיר אחלה אני נותנת לו 5 נפצים
Y
Young & Wild
איזה נוסטלגיה ;)
D
Davidos
באותו הנושא:
למה אני כל כך מתגעגעת לתקופה שהיה לי רע בה?
היי רציתי להגיד לכם שאני מתגעגעת לתקופה שהייתי נערה פה והיה אפשר לדבר עם כולם :)
רק אני לפעמים מתגעגעת לתקופה שהייתי רואה וונץ פונץ כל יום אחרי בית ספר בג'טיקס?
זה מוזר שאני בוכה שאני שומעת שירים ששמעתי כשהייתי ילדה כי אני מתגעגעת לתקופה הזאת ממש?
רק אני ממש מתגעגעת לתקופה של הפאנדום העצום שהיה לגסטין ביבר ב2014? וגם אני מתגעגעת לתקופה שהוא באמת היה מוציא שירים:(
אני מתגעגעת לימים שהייתי קטנה ולילדות ולכל התקופה שהייתה פעם (לסדרות, לסרטים ולכל מה שהיה פעם). זה מוזר להתגעגע לעבר ?
רק אני מתגעגעת לתקופה הזאת שהיו מלא עמודי מעריצים לשירה שטילמן?
אני מתגעגעת לתקופה של הסודי שהייתי אוכלת חטיפי שוקולד קטנים כאלה עם קורנפלקס וצימוקים,ומשחקת מוגובי;(
אני מתגעגעת לתקופה שהייתי נערת אימו לפני שנים טובות.. זה הגיוני?
אני מתגעגעת לתקופה של וואן די מי מזדהה?
אני מתגעגעת לתקופה שהיה לי דיכאון והתקפי חרדה... אני פשוט רוצה להרגיש ככה שוב מישהו מבין?