2 תשובות
יואו את מה זה מוזרה ובלי קשר לשיר תשלחי לי הודעה בפרטי ואסביר למה... בכל מקרה שיר אחלה אני נותנת לו 5 נפצים
איזה נוסטלגיה ;)
באותו הנושא: