10 תשובות
לדעתי זאת השוואה לא חיונית.
זה די נכון ראיתי כאן כאלו שבוכים שאי אפשר להיפגש או לשכב עם הבן/בת זוג כשזה רק שבוע שאי אפשר מילא אם זה היה חודש.
מסכים, השוואה שלא מתאימה לזמנינו, כל דור והקשיים שלו
מצטער קצת בלבלתי מילים, אסביר בלי לסבך את עצמי שוב:
כמובן שהשואה היא הרבה יותר נוראית ומפחידה אבל זה היה אז בתקופה שלהם, הדור שלנו לא עבר את זה ואתה לא יכול לבוא אליו בדרישות לעזוב הכל ולהיות חזקים כמו אנשים בשואה
כמובן שהשואה היא הרבה יותר נוראית ומפחידה אבל זה היה אז בתקופה שלהם, הדור שלנו לא עבר את זה ואתה לא יכול לבוא אליו בדרישות לעזוב הכל ולהיות חזקים כמו אנשים בשואה
שואל השאלה:
נו מה הבדל? עדיין אתה נשמע מפונק ואגואיסט..
וכן אנשים כן צריכים להפסיק להתבכיין ולהישאר בבית ולזכור כמה פריבילגיות יש לנו
נו מה הבדל? עדיין אתה נשמע מפונק ואגואיסט..
וכן אנשים כן צריכים להפסיק להתבכיין ולהישאר בבית ולזכור כמה פריבילגיות יש לנו
כמובן צריך להישאר בבית אבל אי אפשר לאמר "אל תתלוננו" כי אצלינו יש בעיות אחרות והחיים שלנו אחרים
אני חושבת שלאנשים כן יכול להיות קשיים וזה בסדר וזה לא משהו שהוא אסור
אבל כן להכנס לפרופורציות כי היו דברים יוצר גרועים בעולם שאנשים עברו ועכשיו באמת שרובנו לא באמת סובלים
אנשים בשואה היו צריכים להסתתר בבורות, ביובים, מרתפים ועוד..
בלי לדבר, בלי לאכול, בלי כלום והיום אפשר למצוא הרבה תעסוקה
בקיצור זה כן בסדר שיהיו אנשים שקשה להם אבל שכולנו נכנס לפורפציות ולא נתלונן יותר מדי שקשה לנו שהיה יכול להיות יותר גרוע
סבתא שלי עברה את השואה ואת מלחמות יום כיפור, ששת הימים, המפרץ ועוד ועוד..
וגם אמא שלי וההורים שלכם עברו מלחמות יותר גרועות
ואפילו הילדים בדרום שעברו דברים קשים והיו גם צריכים להשאר בבית
בקיצור זה יעבור
אבל כן להכנס לפרופורציות כי היו דברים יוצר גרועים בעולם שאנשים עברו ועכשיו באמת שרובנו לא באמת סובלים
אנשים בשואה היו צריכים להסתתר בבורות, ביובים, מרתפים ועוד..
בלי לדבר, בלי לאכול, בלי כלום והיום אפשר למצוא הרבה תעסוקה
בקיצור זה כן בסדר שיהיו אנשים שקשה להם אבל שכולנו נכנס לפורפציות ולא נתלונן יותר מדי שקשה לנו שהיה יכול להיות יותר גרוע
סבתא שלי עברה את השואה ואת מלחמות יום כיפור, ששת הימים, המפרץ ועוד ועוד..
וגם אמא שלי וההורים שלכם עברו מלחמות יותר גרועות
ואפילו הילדים בדרום שעברו דברים קשים והיו גם צריכים להשאר בבית
בקיצור זה יעבור
אנונימית
שואל השאלה:
לנאמנים שמחקו לי את 2 התשובות והאנשים שדיווחו עליי, תתביישו לכם.
זכותי לומר את דעתי. לא פגעתי ולא קיללתי. יש תגובות שבאמת פוגעניות, תגובות שמעודדות להפרעות אכילה, תגובות שמפרות את ההנחיות של הממשלה, תגובות שמוסרות מידע שקרי, תגובות גזעניות, ואתם בוחרים להתמקד בי?
נזכרתי למה עזבתי את האתר הזה לפני שנים, כי פעם היו עוזרים כאן והיום זה רק התדרדר
לנאמנים שמחקו לי את 2 התשובות והאנשים שדיווחו עליי, תתביישו לכם.
זכותי לומר את דעתי. לא פגעתי ולא קיללתי. יש תגובות שבאמת פוגעניות, תגובות שמעודדות להפרעות אכילה, תגובות שמפרות את ההנחיות של הממשלה, תגובות שמוסרות מידע שקרי, תגובות גזעניות, ואתם בוחרים להתמקד בי?
נזכרתי למה עזבתי את האתר הזה לפני שנים, כי פעם היו עוזרים כאן והיום זה רק התדרדר
אני לא בא לאמר שהשואה חלילה פחות מפחידה מהקורונה.
אני אומר שבאותה תקופה השואה זה היה הדבר הכי קשה, בתקופה שלנו הקורונה, אתה לא יכול לבוא לדור מפונק יותר בדרישות להיות כמו הסבים שלהם, זה פשוט לא נכון!!
אני אומר שבאותה תקופה השואה זה היה הדבר הכי קשה, בתקופה שלנו הקורונה, אתה לא יכול לבוא לדור מפונק יותר בדרישות להיות כמו הסבים שלהם, זה פשוט לא נכון!!
שואל השאלה:
xmn ההשוואה בין איך שאנשים מתמודדים עם הקורונה לבין שורדי השואה חיונית וקריטית מאוד
אנשים צריכים לקבל פרופורציות
xmn ההשוואה בין איך שאנשים מתמודדים עם הקורונה לבין שורדי השואה חיונית וקריטית מאוד
אנשים צריכים לקבל פרופורציות
באותו הנושא: