4 תשובות
הוא אפס , תעברי הלאה ותמצאי חברים אחרים שלא יהיו מוכנים לוותר עלייך.. בכל מקרה גם אם הדברים יסתדרו ו"יסכימו" לצרף אותך בחזרה אל תסכימי לחזור ולהיות בסביבה כזו רעילה אחותי
שואל השאלה:
למה סביבה רעילה?
אנונימית
כי להיות בסביבה שמחליטים רגע אחד שרוצים שתהיי איתם ורגע אחרי לא זו סביבה רעילה.. מי הוא בכלל שיקום ויחליט שאת לא ראויה להיות חלק מהחבורה?? באיזה סרט רע הוא חי?
שואל השאלה:
כך נפגעתי ממנו ממש
אנונימית