4 תשובות
אם את רוצה לומר לו מזל טוב תגידי בעצמך תשלחי הודעה או שלא תגידי בכלל. זה די מיותר התיווך הזה.
אני חושבת שהיית צריכה לרשום לו בעצמך אתמול אז עדיף כבר לא לרשום
עדיף שתרשמי לו את אבל זה היה כבר אתמול ואם פתאום תכתבי לו עכשיו זה יראה כיאילו התלבטת יום שלם על המזל טוב הזה. לדעתי עזבי את זה אתם גם ככה לא בקשר
אם את רוצה להגיד לו מזמל טוב תגידי בעצמך אל תשלחי שליחים
באותו הנושא: