התחברות
הרשמה
רק לדעתי זה ממש לא בסדר שאנשים נפגשים עכשיו עם חברים?
לכולנו מובן הצורך לפגוש חברים וכולנו צריכים את זה,אבל יש סיבה שיש סגר, וזה סתם אגואיסטי,סורי.
אולי אם זה עם מסיכות ובמקום פתוח זה עוד בסדר.
30 בספטמבר 2020, 20:49
בילויים
יציאות
פגישות
בידוד
2 תשובות
גם לדעתי.
וזה מעצבן שאנשים לא שמים על החוקים כי אז כל המדינה נדפקת.
.
.baby girl.
גם לדעתי
(: Kim Possible
באותו הנושא:
רק לדעתי האנשים שמאוהבים בדמיות מצוירות זה לא בסדר וזה מפגר?
לדעתכם זה בסדר שחבר שלי יושב עכשיו עם ידידה שלו שעה וחצי לשיחת נפש?
לדעתכם זה בסדר שאנשים שלא צריכים משקפיים משתמשים במשקפיים בשביל המראה?
לדעתכם זה בסדר לאכול עכשיו אנטריקוט ואורז?
לדעתכם זה בסדר שחבר שלי נפגש עם ידידה שלו והם מזמינים פיצה כזה ומסתובבים בעיר?
רק לדעתי סטיפס זה אתר של אנשים שעשו טעות ומבקשים אישור שזה בסדר
אם אנחנו נפגשים יותר מ10 ילדים בחוץ (בסביבות 20) זה בסדר?
אם אני וחבר שלי נפגשים לא כל השבוע אלה 4/5 פעמים בשבוע זה בסדר?
אתם חושבים שזה בסדר שאנשים לא אוכלים כשר? לדעתי זה כן אבל אני יודע שיש אנשים שחושבים שזה לא בסדר
ראיתי עכשיו שני בנות שכאילו יש להן דעות שונות לגביי משהו, זה ממש לא בסדר לדעתי שמבחינת אנשים כולם חייבים לחשוב אותו הדבר
לדעתכם זה מכבד שאנשים מעלים עכשיו לסטורי שהם בטקס זיכרון?