5 תשובות
כן, שכל אחד יאכל מה שבא לו.
כן זה בסדר
אני חושבת שאין לאף אחד זכות להגיד למישהו אחר מה לאכול
כן, זכותם לגמרי למה שאני אסתכל על הצלחת שלהם מה כואב לי
זה לא בסדר, אתה יהודי
אנונימי