6 תשובות
שואל השאלה:
גם לי אמרו ספטמבר, בגלל זה אני שואלת...
אנונימית
כשתהיה ממשלה
לי אמרו שספטמבר אבל החודש נגמר כבר והם לא מעלים...מקווה שיעלו כמה שיותר מהר
מקווים שבאוקטובר
חחח כל הזמן אומרים שמעלים ושום דבר לא קורה
בטח שנה הבאה
אנונימית
הם דוחים דוחים ודוחים
כרגע לטענתם "אחרי סוכות" כמובן שימרח יותר