6 תשובות
כי היא נוצרה בשביל זה.
שואל השאלה:
השאלה היא למה היא באה והולכת במקום להישאר
אנונימי
למה שהיא תישאר?
היא קיימת עד שאוכלים כי כשאוכלים לגוף אין צורך עוד ברעב.
שואל השאלה:
בזמן שאני רעב התחושה אמורה להישאר, לא?
אנונימי
נכון-עד שאתה אוכל.
שואל השאלה:
אז למה אצלי היא לא נשארת *בזמן שאני רעב*?
אנונימי