6 תשובות
כי היא נוצרה בשביל זה.
שואל השאלה:
השאלה היא למה היא באה והולכת במקום להישאר
השאלה היא למה היא באה והולכת במקום להישאר
אנונימי
למה שהיא תישאר?
היא קיימת עד שאוכלים כי כשאוכלים לגוף אין צורך עוד ברעב.
היא קיימת עד שאוכלים כי כשאוכלים לגוף אין צורך עוד ברעב.
שואל השאלה:
בזמן שאני רעב התחושה אמורה להישאר, לא?
בזמן שאני רעב התחושה אמורה להישאר, לא?
אנונימי
נכון-עד שאתה אוכל.
שואל השאלה:
אז למה אצלי היא לא נשארת *בזמן שאני רעב*?
אז למה אצלי היא לא נשארת *בזמן שאני רעב*?
אנונימי
באותו הנושא: