6 תשובות
אם את באה אליהם הרבה אז פשוט בפעם הבאה תקחי על פעמיים ואם לא פשוט תכתבי לה הודעה על הכסף ואם לא נעים לך תגידי לאמא שלך או משהו
לשאול אותם עבדת בשביל הכסף
שלחי הודעה -
היי מתי אוכל לקחת את הכסף?
היי מתי אוכל לקחת את הכסף?
תבואי ותגידי "אז כמה סיכמנו בסוף?" או משהו בסגנון של שאלה כזה זה יהיה פחות מביך
מנסיון שלי לבקש. יש אנשים שאם את לא מבקשת הם מנצלים את זה ולא ישלמו לך תכתבי לה הודעה או משהו
תשלחי להם שהם שכחו להביא לך כסף
באותו הנושא: