התחברות
הרשמה
כשאמא שלי עצובה בגללי אני ממש מתנצלת אבל כשאני עצובה בגללה לא אכפת לה
מזדהים ?
30 בספטמבר 2020, 13:03
מצב רוח
עצב
בכי
דיכאון
דמעות
8 תשובות
כן..
ל
לארי פוראבר אנד אבר
כן
L
Lady Midnight
כן..
מ
משתמש השאלות
כן
ש
שאלה ללא מהות
קרה לי עכשיו.
פ
פרופסור-חתולוב
כע
א
אני לא באמת חתול
לא חשבתי על זה
D
Dogim
לא
.
......................^^^^
באותו הנושא:
*אני מתנצלת מראש על הגועל* כשאני מחרבנת יוצא ריח ממש מגעיל אבל ממש משהו קיצוני, למה?
למה תמיד כשאני שואלת שאלה עצובה אחרי זה יש אלף הודעות בפרטי
אתם לא עצובים בגלל אריק? אני ממש עצובה
אני לא יכולה לסבול רעש כשאני עצבנית או כשאני עצובה או משהו בסגנון , כנסו רגע
איך לא להיות עצובה כשאני מסיימת סדרה שאני אוהבת?
לפעמים אני עצובה רק מהעובדה שאמא שלי לא מבינה אותי
אני הכי יפה כשאני עצובה ומכוערת כשאני מחייכת, זה אפשרי?
אני בכיינית(בוכה כשאני עצובה וכשלא מרגישה טוב ולפעמים מעצבים) מוריד?
כשאני עצובה בדרך כלל אני תמיד מדמיינת שמתעללים בי, מכאיבים לי ואני בוכה/צורחת (לפעמים גם בוכה במציאות בגלל זה)
אני אוכלת כשאני עצבנית, עצובה או משועממת, מבלי באמת להיות רעבה
מה לעשות אם חבר שלי לא יודע לעודד אותי כשאני עצובה?