4 תשובות
כי יש להם מכניקה שהם שמים את השחקן/ית הכי טובה עם הקבוצה הכי גרועה
וככה כל אחד בקבוצה "המפסידה" שלך חושב על הקבוצה , זה לא יוביל לנצחונות חוץ מזה זה משחק לילדים בני 9 אז...
שואל השאלה:
זה מה שאתה חושב, אבל במשחק הקבוצתי עם הזנב אני הייתי היחיד בקבוצה שהיה לו זנב^
זה מה שאתה חושב, אבל במשחק הקבוצתי עם הזנב אני הייתי היחיד בקבוצה שהיה לו זנב^
אנונימי
מזל נאחס
באותו הנושא: