5 תשובות
כן ויכול להיות התעכב כי הנוער לא חוזר עד מיתון המגפה ברמה משמעותית של אולי נתוני שפעת ( הבנתי ממנהל התחנה שלנו)
כן..
תראה.. בכל תחנה זה שונה.. קורס ט יכול להיות שבכלל לא יפתחו אפילו לא בזום כי זה קשה ללמוד ככה וגם לעשות תרגולים וכו.. יש את הגילמה הזאת במדא ויכול להיות שכן ויכול להיות שלא.. שום דבר לא בטוח.
בתור כזאת שרצתה להתנדב מלא זמן ועכשיו עוד מעט יש לה משמרת ראשונה- אני אגיד לך שאל תוותר ותתיאש ותמשיך לבדוק כל כמה זמן מה מצב הקורסים, זה בסוף כלכך שווה את זה ובאמת שהקורס הזה שינה לי את הכל ולא יודעת מה הייתי עושה בלי מדא.. מקווה שזה איכשהו יעזור לך:)
בתור כזאת שרצתה להתנדב מלא זמן ועכשיו עוד מעט יש לה משמרת ראשונה- אני אגיד לך שאל תוותר ותתיאש ותמשיך לבדוק כל כמה זמן מה מצב הקורסים, זה בסוף כלכך שווה את זה ובאמת שהקורס הזה שינה לי את הכל ולא יודעת מה הייתי עושה בלי מדא.. מקווה שזה איכשהו יעזור לך:)
שואל השאלה:
אני בת חחח, ומרחב כרמל
אני בת חחח, ומרחב כרמל
אנונימית
אהה סורי חחח אבל באמת אני אגיד לך ככה- כדאי לך לברר ולחכות כי בסוף ההתנדבות תהיה שווה את זה וזה עבודת קודש ומכירים חבירם מדהימים וקיצר נוע רמדא נוער איכותי
באותו הנושא: