13 תשובות
כלכך....
גם הזקנים של היום.. משהו מיוחד
לא הבנתי למה אתה מתכוון
אלה שאוהבים את בילי איליש באובססיה במיוחד
אנונימית
אני לא מסכים.
ברור שאתה מכליל.
והאמת לא רק אתה, גם אנשים מכל דור אי פעם במשך כל ההיסטוריה האנושית אמרו שהנוער של היום גרוע.
זה לא משהו חדש
שואל השאלה:
נראה שבקצב. שהם מעשנים עוד 12 לפחות קצב התמותה מסרטן יוכפל או אפילו משולש את עצמו
אנונימי
למה אתה אומר "שהם" מן הסתם שיקחו את זה כהכללה ולא אני לא מעשנת ולא מתכוונת לעשן
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומר שרובם כן בני נוער זה גיל 12 ואילו לא 14
אנונימי
אני בת 15
אנונימית
שואל השאלה:
זאת שמעלי כן את בגיל הזה אבל אמרתי שאני לא מכליל
אנונימי
אבל זה נשמע כאילו אתה מכליל
לא אומרים לא מכליל ואז אומרים הרוב מעשנים בגיל 12
אנונימית
אני מקבוצת הנערים האלו שהם:
משתמשים ברדיט
אוהבים הומור שחור מאוד
אוהבים דאנק מימז
משחקים מיינקראפט

ולדעתי רוב הנערים הם פאקינג נוראיים, מלא מהם הם ""מדוכאים"" שחושבים שזה מגניב וקוורקי להיות ""מדוכא""