8 תשובות
קודם כול תרגעי,אני בטוחה שאת יפה
דבר שני,כולם נראים זוועה במצלמה כולל אותי
שואל השאלה:
אני אמורה לפחות להיות דומה לזה
איך אחרים פוטוגנים ונראים אתו דבר בתמונות?
אני אמורה לפחות להיות דומה לזה
איך אחרים פוטוגנים ונראים אתו דבר בתמונות?
אנונימית
וואי אני לגמרי מבינה אותך ואני בטוחה שכולם מבינים אותך בדרך כזאת או אחרת, מה שאני עושה זה למצוא מה אני אוהבת בעצמי ולהבליט את זה יותר בתמונות למשל אני אוהבת תשיער שלי אז אני יצלם את התמונה מתנוחה שמבליטה אותו
שואל השאלה:
עוד משהו
אני לא אוהבת כלום בפנים שלי
כפי שאני נראת במראה זה טוב אבל שום דבר מהם לא יפה
רק כשהכל מחובר
חוץ מהמצלמה כמובן
עוד משהו
אני לא אוהבת כלום בפנים שלי
כפי שאני נראת במראה זה טוב אבל שום דבר מהם לא יפה
רק כשהכל מחובר
חוץ מהמצלמה כמובן
אנונימית
אז תנסי להבליט את הגוף שלך
שואל השאלה:
כן אבל אז אני אראה כמו צאחלה עם כאבי גב
כן אבל אז אני אראה כמו צאחלה עם כאבי גב
אנונימית
נסי לאהוב את עצמך ולנסות גם לקבל את עצמך
באותו הנושא: