4 תשובות
אני בול במצב כמוך אבל בול.
אני בטוחה שאת ממש ממש ממש יפה אין דרך לבנות בטחון עצמי פשוט תסתכלי על עצמך במראה ותראי את כל הדברים הטובים שיש לך ואני בוטוחה שיש יותר משלוש
לדעתי תיפגשו, מקסימום לא הוא, יש עוד דגים בים, אם הוא רוצה.. זה אומר שבאלו אותך ואם הוא רוצה רק בגלל איך שאת נראת והוא לא אוהב אותך כמו שאת את לא צריכה אנשים כמוהו בחיים שלך, את צריכה שיאהבו אותך כמו שאת, לא להשתנות בשביל אף אחד.. אלא עם זה בשביל עצמך, יודע שזה נשמע קלישאתי אבל לא יודע..
העצה הכי טובה שאוכל לתת לך
זה ראשית 'חיים פעם אחת' ככה שבאמת עדיף להצטער על משהו שעשית ,תעריכי את עצמך ותדעי את האיכויות שבך ,באמת שאין קשר בין הגוף לאישיות או בכלל לקונספט הכללי ,מגיע לכל אדם להיות לאהוב ולהיות אהוב ,אין חוקים לזה!!! תנסי ,תצאי. אל תחשבי יותר מידי ,תהיי עצמך פשוט עצמך !!! מבטיחה שהאדם הנכון יאהב את זה....
זה ראשית 'חיים פעם אחת' ככה שבאמת עדיף להצטער על משהו שעשית ,תעריכי את עצמך ותדעי את האיכויות שבך ,באמת שאין קשר בין הגוף לאישיות או בכלל לקונספט הכללי ,מגיע לכל אדם להיות לאהוב ולהיות אהוב ,אין חוקים לזה!!! תנסי ,תצאי. אל תחשבי יותר מידי ,תהיי עצמך פשוט עצמך !!! מבטיחה שהאדם הנכון יאהב את זה....
באותו הנושא: