התחברות הרשמה

יש לי בית ספר רגיל מחר בלי זום איזה כיף לעוד מישהוא ?

28 בספטמבר 2020, 23:21
כיתה    
תשובה אחת
לי יש גשר עד אחרי סוכותת
.
.baby girl.
באותו הנושא:
לעוד מישהוא פה מתקשרים כל הזמן מליטא?
תגידו רגע יש פה עוד מישהוא ש קם מהר נגיד ורואה שחור לרגע???זה רגיל?
לעוד מישהוא יש בעיה באינסטגרם ?
עוד מישהוא חושב שליהיא גרינר יפה?
רק עוד שנתיים אני קונה אייפון איזה עדיף לי 11 הרגיל או 11 פרו מקס
מישהוא יכול להמליץ לי על אנימה טובה שעוד לא ראיתי...
לעוד מישהוא עדיין יש בובות שהוא ישן איתן??
עוד מישהוא מתגעגע לגיורא חמיצר?
מישהוא ער ואו יהיה ער עוד שעה?
עוד מישהוא עושה עבודת שורשים עכשיו ?
עם דיברתי עם מישהיא בטלפון הרגיל (לא בוואצאפ) ואז מישהוא התקשר אלי גם בטלפון הרגיל (לא בוואצאפ) היא יכולה לדעת מי התקשר?