6 תשובות
זה ממש בסדר
גם אני ככה דרך אגב
גם אני ככה.
לגמרי
לכמרי, אין לי בעיה שהם יבואו. אבל הרבה יותר כיף לי אצל מישהו אחר
בסדר גמור