11 תשובות
לארח...
שאתה בבית שלך זה הכי כיף חחח
להתארח
להתארח
להתארח
ככה אני לא צריכה לדאוג לשום דבר
ככה אני לא צריכה לדאוג לשום דבר
להתארח
אני אישית אוהבת להתארח כי בכללי אצל חברות שלי אני מרגישה כמו בבית...
אנונימית
להתארח
לארח
גם וגם תלוי אצל מי
שניהם, בגלל זה אנחנו עושים תורנות
באותו הנושא: