11 תשובות
שאתה בבית שלך זה הכי כיף חחח
להתארח
להתארח
להתארח
ככה אני לא צריכה לדאוג לשום דבר
אני אישית אוהבת להתארח כי בכללי אצל חברות שלי אני מרגישה כמו בבית...
אנונימית
להתארח
לארח
גם וגם תלוי אצל מי
שניהם, בגלל זה אנחנו עושים תורנות