4 תשובות
אין זכות לקלל אחרים
זה לא ילדותי וזה זכותך
לפי דעתי זה קצת ילדותי לעשות אצבע שלישית בגלל זה למרות שהם הסתכלו כך..
אבל לא משנה עדיף לעשות את זה מאשר להרגיש לא בנוח.
את בן אדם להערצה
_./