10 תשובות
לא נראה לי
gonna have to be a no from me, dawg
לא
אנונימי
בחיים לא, פשוט יהיה חיסון ואף אחד לא ירגיש אותה
יש מצב, צריך לעבוד עלזה
לא, זה כבר יותר משנה ככה וזה רק מחמיר ומחמיר.
או שימצאו חיסון/נוגדן, או שרב האנשים ידבקו ויהיה חיסון עדר ומי שלא יעמוד בזה לא יעמוד, או שפשוט נחיה בסגרים עד שיצליחו למגר את זה וזה יבצבץ עוד פעם מחדש.