5 תשובות
למה שתרצי
כנל.
זאת אומרת אני מרגישה רע בגלל העסקים הקטנים הפרנסות של אנשים וזה שיש אוכלוסיות בסיכון שמתות מזה וניהיות בדיכאון כי הם בודדות אבל הסגר עצמו עושה לי ממש טוב
זאת אומרת אני מרגישה רע בגלל העסקים הקטנים הפרנסות של אנשים וזה שיש אוכלוסיות בסיכון שמתות מזה וניהיות בדיכאון כי הם בודדות אבל הסגר עצמו עושה לי ממש טוב
יש יתרונות וחסרונות אבל זה מבאס שאין טיולים ודברים מתבטלים והמסיכות כאילו יש בזה גם טוב וגם רע ובאלי שהשנה בשלב מסוים כבר לא יהיה קורונה
מניחה שלא רק את אבל זו מחשבה אגואיסטית
אנשים מתים, מאבדים את השפיות הנפשית שלהם, משפחות מתפרקות
אם את רוצה להיות בבית תהיי בבית בלי קשר לסגר
אנשים מתים, מאבדים את השפיות הנפשית שלהם, משפחות מתפרקות
אם את רוצה להיות בבית תהיי בבית בלי קשר לסגר
אנונימית