66 תשובות
זה לא בחירה, נולדים ככה
כי הם נולדים ככה
אנונימי
הם לא בוחרים
מה? למה את בוחרת להיות סטרייטית.
זה לא שהם בוחרים את זה.
נולדים עם זה ופשוט מגלים את זה לאט לאט במהלך השנים
זה לא שהם בוחרים את זה.
נולדים עם זה ופשוט מגלים את זה לאט לאט במהלך השנים
לא בחרתי את זה...
אחלה חשיבה כאלו אתה חי בחיים האלה כאלו הכל בחירה...
מתי הכאפה תגיע?
אחלה חשיבה כאלו אתה חי בחיים האלה כאלו הכל בחירה...
מתי הכאפה תגיע?
אסביר בבירור וקצר
ככה הם נולדים
זה כמו שאת נמשכת לבנים
ככה הם נמשכים לבנים וכנל ההפך
תנסי לראות את עצמך עם בחורה את לא תצליחי
ככה גם הם לא מצליחים
ככה הם נולדים
זה כמו שאת נמשכת לבנים
ככה הם נמשכים לבנים וכנל ההפך
תנסי לראות את עצמך עם בחורה את לא תצליחי
ככה גם הם לא מצליחים
אנונימית
זאת לא בחירה
למה את בחרת להיות סטרייסטית?
די נו
די נו
אנונימית
זה בא עם ההתפתחות כשמבינים יותר דברים,חושבים יותר.. נגיד אני בת 13 אף פעם לא הייתה לי חברה אבל אני יודעת שאני ביסקסואלית כי אני חושבת על בנות את אותם הדברים כמו של על הבנים ופעם ראשונה שזה התחיל אצלי בכיתה ב)
מתי אתם הסטרייטים תבינו זה לא בחירה נולדנו ככה ונמות ככה
girlinred תעשי טובה ואל תכלילי את כל ההטרו .
חלק מהטרו לפחות מבינים שככה נולדתם.
אבל בסופו של דבר אל תכלילי כי אז את סתם יורדת לרמה של אנשים כמו שואל השאלה
חלק מהטרו לפחות מבינים שככה נולדתם.
אבל בסופו של דבר אל תכלילי כי אז את סתם יורדת לרמה של אנשים כמו שואל השאלה
אמלה ככ לפעמים באלי להרביץ להם-
אתה ממש לא בוגר ממני באופי אני רק מגנה על המשפחה שלי❤
אתה ממש לא בוגר ממני באופי אני רק מגנה על המשפחה שלי❤
נו? אז למה אתה אומר שזה מצחיק שהיא קוראת לך הומופוב אם אתה עצמך אמרת שאתה כזה?
") אף אחד לא נעלב , אתה פשוט מביא קישור אשר נכתב על ידי מישהו רנדומאלי, אומר שאתה הומופוב, ואז שואל למה קוראים לך אחד? אני אישית אין לי בעיה עם הומופובים, אלא רק עם כאלו שמתנהגים בצורה לא הכי.. חכמה
") אני קורא הרבה על נאצים, זה אומר שאני נאצי? אני מבין את הפאראנויה אבל אף אחד לא יחשוב שאתה הומו נו באמת
" מחקרים" מחקר שלא מוביל לשום מקום שפורסם על ידי אתר סתם ככה בלי שום הוכחה שזה אשכרה אמין.
אחי כל עוד לא תביא לנו מחקר אמיתי של דוקטור או מישהו אמין אתה בייסקלי מדבר בולשיט
שואל השאלה:
וואי להיות גיי זה קשה
וואי להיות גיי זה קשה
אנונימית
מה הפאקינג קשר זה משהו שנולדים איתו לא בוחרים בו.
להטב לא גיי
זה קשה בגלל אנשים כמוך לא מביאים לנו זכויות בסיסיות שמגיעות לנו
זה קשה בגלל אנשים כמוך לא מביאים לנו זכויות בסיסיות שמגיעות לנו
לא עובד ככה סיס, אני אוהבת נשים כי ככה אני
למה בחרת להיות סטרייטית?
") המחקר אינו מדבר על הומוסקסואליות, הוא מדבר על דפוס התנהגות יותר גברי לאנשים בעלי מחלה הורמונאלית.. האם אתה זה שיודע לקרוא אנגלית?
") ואני אמרתי שאין שם שום קישור להומוסקסואליות אלא לדפוסי התנהגות.
ממה שאני הבנתי בגלל זה מדבר על התנהגות נשית אצל גברים ונשים או שלא? פאק החרא הזה ארוך
girlinred
המחקר מדבר על מחלה שמגבירה טסטוסטרון ועל ההתנהגות של האנשים האלו ושיש קישור בין רמת טסטוסטרון להתנהגות
המחקר מדבר על מחלה שמגבירה טסטוסטרון ועל ההתנהגות של האנשים האלו ושיש קישור בין רמת טסטוסטרון להתנהגות
") ואיך התנהגות זכרית קשורה להומוסקסואליות בדיוק? מר מדען בן 14
אה בסדר הייתי קרובה אז
בכל מקרה נסכם שנולדים להטבים
והומופבים לא קיימים
בכל מקרה נסכם שנולדים להטבים
והומופבים לא קיימים
לא מדברים שם בכלל על משיכה מינית או נטייה מינית או הומוסקסואליות אבל...
אוקיי מה זה משנה אם ההתנהגות "זכרית או נשית"
או שכמובן אני לא אופתע אם אתה מאמין לסטיגמה שהומוסקסואלים נשיים יותר.
או שכמובן אני לא אופתע אם אתה מאמין לסטיגמה שהומוסקסואלים נשיים יותר.
") אתה מבלבלבין המילים שלך, בהתחלה אתה אומר ומקשר מאמר אשר לטענתך מוכיח על הסיבה להומוסקסואליות, וכשהמאמר מתברר כשגוי/לא קשור לנושא אתה אומר שלא התכוונת לזה. אני רוצה מאמר אשר אומר במפורש איך ההורמונים קשורים להומוסקסואליות, בנוסף גוף האדם דבר מאוד מסובך.
") ומאיפה הביסוס לזה? אני רוצה מאמר שרשם רופא מוסמך שמדבר על איך הורמונים משפיעים על הומוסקסואליות.
" אם הרמת טסטוסטרון יותר נמוכה אז לילד יש סיכוי להיות יותר גיי." תוכיח , כי במה ששלחת באנגלית לא היה מדובר על זה .
זה שאתם תוקפים אחד את השני לא מביא לשום מקום. תכבדו דעות של אנשים גם אם הן שונות משלכם.
מהניסיון שלי, להמשך למין שלך מושפע משני דברים. 70 אחוז לידה עם היכולת להמשך למין השני, 30 אחוז השפעה של הסביבה (מהבחינה שחשיפה לאיזור מקבל ופתוח או לדוגמה עם הרבה להטבים יכול לעזור לך להבין שאתה להטב).
מאז שהייתי קטנה הרגשתי משיכה לנשים וחשבתי שזה רגיל, עד שהבנתי שזה לא ושאני כנראה ביסקסואלית, כלומר נמשכת לשני המינים.
זה לא עניין של בחירה. זה דבר מולד. מה שכן יכול להיות בחירה זה לבחור אם לפעול על זה ולצאת מהארון או להכחיש את היותך להטב בגלל שזה שונה מהנורמה ומהווה סכנת חיים בהרבה מאוד מקרים, או סכנה שהמשפחה שלך ואנשים שקרובים אליך ינתקו ממך קשר.
מי שאתה נמשך אליו זו לא בחירה. לצאת מהארון, כלומר להצהיר את היותך להטב, זו כן.
מהניסיון שלי, להמשך למין שלך מושפע משני דברים. 70 אחוז לידה עם היכולת להמשך למין השני, 30 אחוז השפעה של הסביבה (מהבחינה שחשיפה לאיזור מקבל ופתוח או לדוגמה עם הרבה להטבים יכול לעזור לך להבין שאתה להטב).
מאז שהייתי קטנה הרגשתי משיכה לנשים וחשבתי שזה רגיל, עד שהבנתי שזה לא ושאני כנראה ביסקסואלית, כלומר נמשכת לשני המינים.
זה לא עניין של בחירה. זה דבר מולד. מה שכן יכול להיות בחירה זה לבחור אם לפעול על זה ולצאת מהארון או להכחיש את היותך להטב בגלל שזה שונה מהנורמה ומהווה סכנת חיים בהרבה מאוד מקרים, או סכנה שהמשפחה שלך ואנשים שקרובים אליך ינתקו ממך קשר.
מי שאתה נמשך אליו זו לא בחירה. לצאת מהארון, כלומר להצהיר את היותך להטב, זו כן.
אין מאמר כזה בדקתי בכל האינטרנט עכשיו
goddessoffire
לא רציתי להגיד זאת אבל כנראה מדובר בנער בן 14 (לא מפקפק ביכולות של ילדים בגיל הזה) שחושב שעל פי מאמר אחד הוא יכול להסיק מסקנות שנחשבות לפריצה מדעית.
לא רציתי להגיד זאת אבל כנראה מדובר בנער בן 14 (לא מפקפק ביכולות של ילדים בגיל הזה) שחושב שעל פי מאמר אחד הוא יכול להסיק מסקנות שנחשבות לפריצה מדעית.
מדובר על התנהגות, לא על משיכה מינית.
") כן זה שהאישה תתנהג בצורה יותר גברית, לא שהיא תימשך לנשים...
אבל כל אחד יכול להתנהג בצורה נשית יותר.
גם הומואים גם בי וגם הטרו .
אין שום קשר.
גם הומואים גם בי וגם הטרו .
אין שום קשר.
והנה זה הרגע בו הבנו שאתה בן 14 שלא מבין כלום מהחיים שלך
שואל השאלה:
לאהוב אנשים זה כיף לא מבינה הומופובים בטח בודד להם
לאהוב אנשים זה כיף לא מבינה הומופובים בטח בודד להם
אנונימית
את אמרת בשאלה למה אנשים בוחרים להיות גייז -
את לא פחות גרועה מהם את צריכה להבין שזה לא בחירה זה מולד
את לא פחות גרועה מהם את צריכה להבין שזה לא בחירה זה מולד
שואל השאלה:
("
הבדל בין גיי להומו?...
או...אוקיי... אממ... אתה יודע שגיי זאת פשוט מילה באנגלית לאמר הומו...נכון?
("
הבדל בין גיי להומו?...
או...אוקיי... אממ... אתה יודע שגיי זאת פשוט מילה באנגלית לאמר הומו...נכון?
אנונימית
")
גיי זו מילה נרדפת להומו, רק שמשתמשים בגיי כקללה יותר.
גיי זו מילה נרדפת להומו, רק שמשתמשים בגיי כקללה יותר.
שואל השאלה:
girlinred
אוף את רעה..); (ציניות ציניות בבקשה אל תתרגזי עליי..)
אסור לשאול?
girlinred
אוף את רעה..); (ציניות ציניות בבקשה אל תתרגזי עליי..)
אסור לשאול?
אנונימית
") אני בן 16, אני לא מבין הרבה מהחיים שלי גם, אבל מה שאני מבין בו אני מגיב. אני יודע שאתה נכנסת למצב הגנתי כרגע אבל כדי שתרפרף בין כל השיחה ותראה מה מנסים להגיד לך.
אתה טוען שהומו וגיי מושגים שונים לגמריי, מביא מאמרים אשר מדברים על נושאים שונים מהנקודה שלך,
והדובדבן שבקצפת : חושב שכל הומוסקסואל מתנהג בצורה נשית כשאר אין שום קשר לזה
אתה טוען שהומו וגיי מושגים שונים לגמריי, מביא מאמרים אשר מדברים על נושאים שונים מהנקודה שלך,
והדובדבן שבקצפת : חושב שכל הומוסקסואל מתנהג בצורה נשית כשאר אין שום קשר לזה
ועדיין משהו מולד אם את הטרו את הטרו
אוף איפה הקטין בן ה14 משעמם פה בלעדיו
אוף איפה הקטין בן ה14 משעמם פה בלעדיו
") הדעה שלך לא נכונה.
בעיקר שאין לך באמת מחקרים שבאמת מצדיקים בדרך כלשהי את הדעה הלא נכונה שלך וכן. היא לא נכונה עד שתביא משהו שיוכיח.
ואתה רק בן 14 אז מה? מה הקשר לגיל .
אין לך מה לענות יותר ?
בעיקר שאין לך באמת מחקרים שבאמת מצדיקים בדרך כלשהי את הדעה הלא נכונה שלך וכן. היא לא נכונה עד שתביא משהו שיוכיח.
ואתה רק בן 14 אז מה? מה הקשר לגיל .
אין לך מה לענות יותר ?
שואל השאלה:
למה אנשים שונאים אנשים גאד- מי החליט שזה לא טבעי?
למה אנשים שונאים אנשים גאד- מי החליט שזה לא טבעי?
אנונימית
girlinred
תכבדי את זה שלא כולם מבינים את זה. היא לא גרועה כמו הומופובים על זה שהיא לא מבינה מלכתחילה שזו לא בחירה. זה לא הנורמה של העולם שלנו לצערי, וזה לגיטימי שיש אנשים שלא מבינים שזה מולד. זה נראה מובן מאליו, אבל אדם הטרו שחי במקום הטרונורמטיבי יחשוב שזו בחירה כי זה שונה מהאמונות שהוא גדל לתוכן.
תעריכי את זה שהיא שואלת ודנה ומחנכת את עצמה. זו הייתה שאלה של סקרנות והיא הייתה מכבדת ולגיטימית.
תכבדי את זה שלא כולם מבינים את זה. היא לא גרועה כמו הומופובים על זה שהיא לא מבינה מלכתחילה שזו לא בחירה. זה לא הנורמה של העולם שלנו לצערי, וזה לגיטימי שיש אנשים שלא מבינים שזה מולד. זה נראה מובן מאליו, אבל אדם הטרו שחי במקום הטרונורמטיבי יחשוב שזו בחירה כי זה שונה מהאמונות שהוא גדל לתוכן.
תעריכי את זה שהיא שואלת ודנה ומחנכת את עצמה. זו הייתה שאלה של סקרנות והיא הייתה מכבדת ולגיטימית.
שואל השאלה:
אבל אני כן מבינה שזה לא מבחירה, לא הזכרתי פעם אחת שאני חושבת משהו רע על הקהילה, אבל כן השאלה נבעה מסקרנות ורצון לראות דעות של אחרים סך הכל.
אבל אני כן מבינה שזה לא מבחירה, לא הזכרתי פעם אחת שאני חושבת משהו רע על הקהילה, אבל כן השאלה נבעה מסקרנות ורצון לראות דעות של אחרים סך הכל.
אנונימית
השאלה הייתה "למה אנשים -בוחרים- להיות גייז"
לא אמרתי שאת חושבת משהו רע על הקהילה! רואים שלא
לא אמרתי שאת חושבת משהו רע על הקהילה! רואים שלא
כן אבל לא שאלת האם להטבים בוחרים להיות להטבים את אמרת את זה כאילו זה עובדה שזה משהו דהסביבה משפיעה עליה להטב זה נושא די ידוע ומוכר אז כאילו כן כולם יודעים את זה בערך ואלה שלא זה אנשים שמכחישים את זה
שואל השאלה:
girlinred
כתבתי את זה ככה בעיקר כי רציתי לראות את התגובות של האנשים
girlinred
כתבתי את זה ככה בעיקר כי רציתי לראות את התגובות של האנשים
אנונימית
מה פשוט תרשמי את זה נורמלי כשאלה מה הקשר
שואל השאלה:
בסדר, ככה בחרתי לרשום
בסדר, ככה בחרתי לרשום
אנונימית
השאלה הזאת מצחיקה אותי
למה את "בחרת" להיות הטרו?
זה משהו שנולדים איתו והגיבוש המיני וההבנה מגיעה בחקירה עצמית בגיל ההתבגרות לרוב.
למה את "בחרת" להיות הטרו?
זה משהו שנולדים איתו והגיבוש המיני וההבנה מגיעה בחקירה עצמית בגיל ההתבגרות לרוב.
פאק יש לי כוחות על טבעיים בגלל שאני לסבית? מזל שבחרתי להיות לסבית
אנונימית
מה קשור ככה הם נולדים
זו לא בחירה, משיכה זה משהו שנולדים איתו.
נולדים ככה השאלה שלי למה אנשים בוחרים להיות כאלה מטומטמים
אנונימית
למה את בוחרת להיות סטרייטית? בגלל טראומה?
בואי נפעיל את הראש ואז נדבר
בואי נפעיל את הראש ואז נדבר
למה בחרת להיות סטייריטית?
אני גיי ולא נולדתי ככה אז תבין יש אנשים שהם גייז מי שהם קטנים
אבל הם קודם חושבים שהם סטריטים
שואל השאלה:
אני פאן (:
אני פאן (:
אנונימית
באותו הנושא: