5 תשובות
לי גנבו את האופניים (:
מזדהה איתך
מזדהה איתך
כן היה ממש כיף פעם אבל אני כבר לא רוכב וניתקתי קשר עם החברים שלי מהילדות
מרגיש כמוך אחג על אחג רוצה לדבר?
תדברי איתי טוב?
aww אם באלך לדבר תשלחי הודעה בכיף. שתדעי את אף פעם לא לבד זה בסדר להרגיש בדאון זה חלק מהחיים ולשאלה לא ממש כי אני כבר לא אוהב לעשות את זה אבל בתור ילד הייתי חורש
באותו הנושא: