4 תשובות
בוודאי
יצאתי פעם עם מישהו בישן וזה חמוד דווקא ואני ביישנית בעצמי ודווקא יצאו איתי גם
אוקיי זה פתטי רצח, לג'יט את שואלת? חחח, לא כולם אותו הדבר, ולא כולם אוהבים אותו הדבר.
זה ממש סובייקטיבי.
זה ממש סובייקטיבי.
שואל השאלה:
tinkerbell- בשבילי זאת לא שאלה פתטית, ביישנות זה אופי של בן אדם שקשה לו חברתית, ואני רוצה לדעת אם אנשים היו יוצאים עם מישהי למרות הקושי הזה.. אני בעצמי ביישנית ומעניין אותי לדעת אם היו יוצאים איתי כמו שאני.. אם אין לך משהו רלוונטי לענות אז אל תעני
tinkerbell- בשבילי זאת לא שאלה פתטית, ביישנות זה אופי של בן אדם שקשה לו חברתית, ואני רוצה לדעת אם אנשים היו יוצאים עם מישהי למרות הקושי הזה.. אני בעצמי ביישנית ומעניין אותי לדעת אם היו יוצאים איתי כמו שאני.. אם אין לך משהו רלוונטי לענות אז אל תעני
אנונימית