11 תשובות
כן כי ביישניות הם חמודות! ;)
א. הייתי יוצא עם מישהי שיודעת לכתוב
ב. לא, אני צריך פלפל
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר מישהי שיודעת לכתוב?
אנונימית
תנחשי לפי איך שרשמת את השאלה
אנונימי
ימגזים זה בטעות אם היא יודעת לכתוב כן אז היא גם יודעת לכתוב לא
שואל השאלה:
אוי שיט טעות שלי
אנונימית
עזבי אותו הוא בן 3
כן, בגלל שזה אומר שהיא לא חשה את עצמה מעל כולם, היא לא כעסנית או רעה ועוקצת אנשים, והיא כנראה פשוט נחמדה וחכמה בשקט :)
אנונימי
כן הייתי יוצא עם מישהי ביישנית כי הן חמודות ושקטות, אנונימי זה לא הדרך להתחיל עם בנות אחי. ואם אתה בא לומר משהו לשואלת שאלה תאמר כמו גבר ולא מאנונימי.
4AM
aron_rik
הקטע שאני לא רוצה שידעו מי אני. זה אולי יביא הרבה בנות, אבל אני רוצה שזה יהיה טבעי, שהיא תלמד להכיר אותי. לא כי עניתי על השאלה כאן.
אנונימי