7 תשובות
אהה אופס קראתי לא נכון ,פשוט תנסי לבלוע את זה איכשהו , גם אנשים שאין להם גשר ושהם מדברים הרבה יוצא להם מלא רוק ,אני פשוט בולעת או יורקת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
זהו שזה נתקע בגשר וכל הזמן שאני פוצחת את הפה יש את הרעשים האלה
זהו שזה נתקע בגשר וכל הזמן שאני פוצחת את הפה יש את הרעשים האלה
אנונימית
גם לי יש גשר אבל שהראש לא מתייחס לזה אז את לא שמה לב כי את את שרה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל כל מי ששומע אותי שומע
כן אבל כל מי ששומע אותי שומע
אנונימית
זאת לא הבעיה שלך שיש לך גשר ויוצא רוק ..
אנונימית
שואל השאלה:
^מה לא נראה לי?
^מה לא נראה לי?
אנונימית
לא נראה לי
אנונימית
באותו הנושא: