2 תשובות
ההורים שלי התגרשו כשהייתי ממש קטנה ואבא של אח שלי תכלס גידל אותי ואני קוראת לו אבא, חזרתי לאחרונה לקשר עם אבא שלי הביולוגי אבל אני לא קוראת לו אבא
לא יודעת אם זה עזר לשאלה כי אני לא באמת זוכרת כלום מאז שהייתי קטנה
מרוב כמה שזה מסובך אצלנו קראתי לכל אחד בשם
באותו הנושא: