9 תשובות
לא בעד ולא נגד
שתעשה מה שהיא רוצה
לדעתי זה פחות יפה
שתעשה מה שהיא רוצה
לדעתי זה פחות יפה
נגד, גיל צעיר מדי ובכללי אני פחות מתחברת לעגילים בטבור, שמעתי שזה יכול לעשות צלקת או בעיות עם הריון בעתיד אז נמנעת.
בכללי זה לא טוב אחר כך בהריון אבל בקשר לגיל זה לא משנה בעניי זה לא יעשה שינוי בין 13 ל15 ובכללי זה כן יפה תעשי מה שבאלך
אם היא רוצה, מסכימים לה וזה עושה לה טוב.
חד משמעית בעד.
אם זה בגלל לחץ חברתי או משהו כזה, חד משמעית נגד.. שתעשה מה שטוב לה זה לא אמור להפריע לאנשים..
חד משמעית בעד.
אם זה בגלל לחץ חברתי או משהו כזה, חד משמעית נגד.. שתעשה מה שטוב לה זה לא אמור להפריע לאנשים..
לא בעד ולא נגד, שתעשה מה שהיא רוצה זה הגוף שלה
אני עשיתי נראה לי ב12 או 11 אז כאילו..
כל אחת תעשה מה שבא לה
כל אחת תעשה מה שבא לה
כן שתעשה מה שבא לה מה אכפת לי זה יכול להיות גם יפה
אני אישית נגד אבל תעשי מה שאת אוהבת
שמעי אני עשיתי ב15 ומאוד שמחה מזה זה מושלם
אנונימית
באותו הנושא: