6 תשובות
אני לא הייתי עושה בגיל הזה, זה גיל שדברים משתנים כל חודש ורוב הסיכויים שעוד חודש חודשיים לא תרצי את זה יותר, וזה גם זמן החלמה די ארוך
אני אישית פחות מתחברת לעגיל הזה, אבל שכל אחת תעשה מה שהיא אוהבת כל עוד ההורים מסכימים לה בגיל הזה
גם אני לא הייתי עושה בגיל הזה.. תכלס נראה לי שכולן רצו עגיל בטבור בגיל 13 ועכשיו כשאני בת 18 זה נראה לי מוזר ולא הייתי רוצה שיהיה לי שם חור
חוץ מזה שאמרו לי שכשאת בהריון החור גדל עם הבטן כשהיא נמתחת וזה די הפחיד אותי אז כן
נגד
נגד
נגד העגיל הזה בכל גיל
אבל זה סתם בעיה אצלי
וואלה עם באלה ממש והיא חשבה על זה לעומק ויש הסכמת הורים אז למה לא...
אבל משהו קורא עם זה בהריון וזה מפחיד
ממליצה לקרוא על זה קודם