9 תשובות
אני אוהד מגיל ממש קטן.
שמחתי לעזור,
yolo
כן, ויסקה בארסה!
אנונימי
כן ברור
ויסקה בארסה
אוהד כבר עשר שנים
כן, רואה כל משחק ואין עידכון שאני לא יודע עליו שקשור לקבוצה :)
שואל השאלה:
אני בת :)
שואל השאלה:
ואין לי בעיה..
למרות שהתחלתי בגלל מסי ורונלדיניו, התחלתי להתאהב בה.. כן חח :)
מוזמן בפרטי לדבר על כדורגל:)