4 תשובות
דפוקה את לא פשוט את מתחברת לנושאים שונים מבנות אחרות
את לא דפוקה, הכל טוב
לא חחח את ממש לא דפוקה...
יש הרבה בנים שמתחברים לכאלה בנות... גם לקטע זוגי... כי אז הבחורה לא רק בת זוג אלה גם זוג של חבר ...
אל תשנאי את זה בעצמך...
טוב לך?!
תיהיה כמו שאת.
אל תשתני בשביל אף אחד...
אם את שונאת את זה בעצמך בגלל שאחרים מתנהגים אליך ככה או לא אוהבים את זה בך זה לא אומר שאת צריכה לשנוא את עצמך בגללם...
אם את לא אוהבת את עצמך... מי יאהב אותך אז ?
את הכי מושלמת שיש :)
לא אחותי, את לא דפוקה. אני גם לא הכי נשית בעולם וכרגע אני לובשת בכלל פיג'מה של קפטן אמריקה מהמחלקה של הבנים בדלתא. הכל טוב. גם אני לא תמיד אוהבת את הצד הזה בעצמי אבל... צריך לאהוב את מי שאנחנו, כי למה לא?
אנונימית