2 תשובות
לדבר עם חברות שלך שמכירות אותך
אם את מתחננת אליו כדי שיענה לך והוא אפילו לא מעריך את זה ומתייחס אליך כמובן מאליו וכאילו את חייבת לו משהו אז הוא ברמה ממש נמוכה, את באמת הרבה יותר טובה ממנו, למה מי הוא? למה נראה לו שהוא יכול להתנהג בצורה מגעילה שכזאת למישהי דואגת איתו ונמצאת איתו. אל תתחנני אליו אף פעם, לא מגיע לו, זה רק מנפח לו את האגו. אני מציעה פים אחת לשבר איתו ולהגיד את צה שאת חושבת, שידע שככה לא מתנהגים
באותו הנושא: